Zapytanie o cenę z jednoczesnym zastrzeżeniem zawarcia umowy do realizacji
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb MGW”
Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenia wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia,
które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego
Ofertę prosimy przesłać :
pocztą na adres – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze,
lub pocztą elektroniczną:
Termin składania ofert : do 31.01.2025 r. godzina 14:00
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem rozeznania cenowego jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Termin realizacji zamówienia:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
2. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w ciągu 7 dni od powiadomienia drogą telefoniczną/e-mail przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy.
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
Wymagania Zamawiającego dotyczące części zamiennych:
1. Zamawiający wymaga, aby oferta uwzględniała dostawę nowych oraz odbiór zużytych tonerów.
2. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym wg. potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. Ilości wskazane w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia wszystkich pozycji wymienionych w ofercie.
3. Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie materiałów nowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów tzw. regenerowanych.
4. Cennik powinien zawierać ceny jednostkowe oraz wartości netto i brutto.
5. Dostawy przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane w godzinach pomiędzy 7:00 a 15:00 w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Cena i warunki płatności za usługi objęte zakresem oferty
1. Podane ceny będą obowiązywały przez cały rok 2025 w przypadku wyboru Wykonawcy.
2. Warunki płatności: faktura – po wykonaniu dostawy
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru na własny koszt, własnym środkiem transportu w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 15:00.
Osoba do kontaktu:
Wojciech Uberna tel. 728 406 118 / (32)630 30 91 wew. 2004
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100% (najniższa zaoferowana cena).
Załączniki: