Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
„Konserwacja i zabezpieczenie właściwego stanu technicznego systemu przeciwpożarowego zabudowanego w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej oraz Skansenu Górniczego „Królowa Luiza” w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od podpisania umowy do 31. 12. 2025r.”.
Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu doprowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy
z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
W/w przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie (na żądanie Zamawiającego) inspekcji serwisowych elementów pracujących w systemie zasilania, sterowania oraz dystrybucji cieczy w systemie układu przeciwpożarowego zabudowanego w rejonie szybu „Carnall”, wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej oraz wyrobiskach Skansenu Górniczego „Królowa Luiza” w Muzeum Górnictwa Węglowego
w Zabrzu.
Zamówienie będzie obejmować świadczenie usług serwisowych, usuwanie awarii i wymianę części eksploatacyjnych zgodnie z DTR producenta. Wynagrodzenie za wykonane naprawy i serwisy oraz wszelkie niezbędne materiały potrzebne do naprawy i serwisów rozliczane będą zgodnie z aktualną ceną zakupu oraz wypracowaną ilość roboczogodzin na podstawie załączonej do protokołu inspekcyjnego wyceny.
W przypadku konieczności naprawy lub wymiany poszczególnych części składowych każdorazowo wymagany będzie do przedstawienia protokół z wyceną kosztów naprawy i usunięcia awarii przedmiotowego urządzenia pracującego w powyższym systemie.
Wykonanie powyższej inspekcji odbędzie się w terminie i miejscu uzgodnionym z upoważnionym przedstawicielem MGW w Zabrzu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na powyżej opisany przedmiot zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi posiadać:
• niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
• potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia (na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest dostarczyć referencje potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień na kwotę min. 5 tys. zł netto),
• okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia (wymienione części oraz naprawy) nie może być mniejszy niż 12 miesięcy,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Istotne warunki zamówienia (jeśli dotyczy):
Okres obowiązywania podpisanej umowy: od momentu podpisania do 31. 12. 2025r.
Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
4. Termin realizacji szczegółowych zleceń: maksymalnie do 7 dni.
5. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. KRYTERIUM: Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena 75 % 75
2. Termin realizacji zlecenia 20 % 20
3. Okres gwarancji 5 % 5
Razem: 100 % 100
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium nr 1 – CENA:
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów.
- W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto
Ilość punktów badanej oferty
w ramach kryterium „cena” = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 75%
cena badanej oferty brutto
Kryterium nr 2 – TERMIN REALIZACJI ZLECENIA:
- Oferty (zawierające deklarowany – czas reakcji - termin realizacji zlecenia w dniach) oceniane będą wg punktacji podanej poniżej:
Termin realizacji zlecenia
– zgodnie z ofertą [dni] Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „termin realizacji zlecenia”
(z uwzględnieniem poniższej punktacji)
7 i więcej 0
6 2
5 6
4 10
3 14
2 16
1 20
UWAGA: zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu termin realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 7 dni.
Kryterium nr 3 – OKRES GWARANCJI:
- Oferty (zawierające deklarowany okres gwarancji na wykonane naprawy w miesiącach) oceniane będą wg punktacji podanej poniżej:
Okres gwarancji
– zgodnie z ofertą [miesiące] Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „okres gwarancji”
(z uwzględnieniem poniższej punktacji wagi)
12 1
13 ÷ 15 2
16 ÷ 18 3
18 i więcej 5
UWAGA: zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
6. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 29. 01. 2025r. do godz. 10:00,
Załączniki: