MGW. DA.271.3.2020.IP Zabrze, dnia 29.05.2020 r.
ROZEZNANIE CENOWE
postępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów o pojemności 50 L.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 50 l |
Wymagania dotyczące pojemników do segregacji: |
Przeznaczenie: do wnętrza budynku |
Materiał wykonania: laminat poliestrowy wzmacniany włóknem szklanym. |
Kolor: ciemnoszary |
Pojemność: 50 l |
Wymagania: pojemniki mają być oznakowane zgodnie z zasadami, kolorystyką i symboliką segregacji zgodną z Ustawą o Utrzymaniu Czystości i Porządku w Gminach oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. |
Specyfikacja pojemników do segregacji: |
1. Pojemniki do segregacji papieru: 37 szt. |
2. Pojemniki do segregacji metali i tworzyw sztucznych: 37 szt. |
3. Pojemniki do segregacji szkła: 37 szt. |
4. Pojemniki do segregacji odpadów bio: 37 szt. |
- Istotne warunki zamówienia:
Pojemniki mają być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do żadnych celów, bez śladów
uszkodzenia, wykonane z nowych materiałów. Pojemniki winny być wykonane z tworzywa
sztucznego - z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym, spełniających warunki :
- a) dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne,
- b) funkcjonalne i trwałe,
- c) gwarantujące długotrwałość eksploatacji,
- d) przyjazne dla środowiska,
- e) umożliwiające łatwe utrzymanie czystości,
Konstrukcja pojemnika:
- a) jednolita,
- b) jednolita, symetryczna skorupa, bez złączeń, o podstawie prostokątnej lub kwadratowej,
z zastrzeżeniem, że wszystkie pojemniki muszą być jednakowego rodzaju,
- c) dwudzielny denny system zamykania klap (klapy otwierające się jak szczęki koparki)
wzmocniony stalowym stelażem,
- d) wyposażona w mechanizm sterowania klapami,
- e) przystosowana do rozładunku pojemnika przez otwarcie klap,
- f) otwory wrzutowe umiejscowione tak, aby nie utrudniały wrzucania odpadów,
- h) otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów,
- i) pojemniki muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie pojemniki bez śladów uszkodzenia, wykonane z nowych materiałów.
Wymagania:
1.Koszty transportu do Zamawiającego oraz rozładunku ponosi Wykonawca.
- Na pojemnikach na trwale muszą być umieszczone opisy przeznaczenia pojemników
wykonane niezmazywalną technologią : PAPIER, SZKŁO, METALE i TWORZYWA SZTUCZNE, BIO.
- W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym
powyżej przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć fotografie lub dokładne rysunki
oferowanych produktów wraz z opisem zawierającym m.in. parametry i rodzaj materiału
użytego do ich wykonania. Dokumentacja ta powinna jednoznacznie obrazować wygląd
i rozwiązania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
III. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
- Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2020r .
Bieg terminu rozpoczyna się od dnia podpisania umowy (o ile dotyczy)
- Kryteria oceny ofert:
Cena: 100 %.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Inne kryteria (o ile dotyczy) …………………………………………….
- VI. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do dnia 12.06.2020r.
VII. Ochrona danych osobowych: W przypadku złożenia oferty Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) - wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia tegoż postepowania. Nie jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do podania swych danych osobowych. Jednakże konsekwencją nie podania tych danych będzie odrzucenie Pani/Pana oferty, co z góry wyklucza ewentualne podpisanie z Panią/Panem umowy. Jeżeli złoży Pani/Pani ofertę to administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z siedzibą przy ul. Georgiusa Agricoli 2 w Zabrzu. Kontakt do inspektora ochrony danych Zamawiającego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub w oparciu o obowiązujące u Zamawiającego procedury. Decyzje, w oparciu o podane przez Panią/Pana dane, nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe będą przechowywane do przedawnienia ewentualnych roszczeń, wykonania obowiązków archiwalnych i wynikających z przepisów prawa. Po złożeniu oferty będzie Pani/Pan mieć prawo żądania dostępu do swych danych osobowych; ich sprostowania, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO). Będzie Pani/Pan również mieć prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych w każdym przypadku zaistnienia podejrzenia że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W zakresie określonym w art. 17 ust. 3 lit. d) oraz e) RODO nie będzie Pani/Panu przysługiwać prawo do usunięcia danych osobowych. Uwaga: Punkt ma zastosowanie jeśli oferent jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub działa przez pełnomocnika będącego osobą fizyczną lub członków organu zarządzającego będących osobami fizycznymi.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy na podstawie ofert dostarczonych przez wykonawców na niniejsze rozeznanie cenowe zgodnie z załącznikiem nr 1.
Ofertę prosimy przesłać lub dostarczyć na załączonym Formularzu ofertowym na adres: drogą mailową na adres e-mail: ofertyTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Sprawę prowadzi:
Iwona Paszek tel. 32 630 30 90 w 5801, telefon komórkowy 538 899 223
Załączniki:
1. Rozeznanie cenowe 03/06/2020
2. Formularz ofertowy 03/06/2020
3. Ogłoszenie o zmianie treści rozeznania cenowego 10/06/2020