MGW.DA.271.7.2019.MM Zabrze, dnia 19.11.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia pn.:
„Świadczenie usług telefonii komórkowej na okres 24 miesięcy wraz z dostawą kart SIM na rzecz Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej opartej o sieć telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM oraz telefonów do wysokości budżetu zgodnie z ofertą.
- Istotne warunki zamówienia:
- Usługa telekomunikacyjna
1) Realizacja zamówienia będzie obejmowała okres 24 miesięcy od daty wygaśnięcia obecnie obowiązującej umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych;
2) Obecna umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych obowiązuje do dnia 31.01.2020;
3) Abonament telefoniczny dla wszystkich numerów winien spełniać następujące kryteria
- połączenia do wszystkich operatorów komórkowych i stacjonarnych, z wykluczeniem
numerów specjalnych, informacyjnych oraz o podwyższonej opłacie – bez limitów czasowych;
- SMS/MMS do wszystkich – bez limitów ilościowych;
- włączanie i wyłączanie roamingu nie będzie generowało kosztów po stronie zamawiającego. Koszt połączeń w roamingu będzie naliczany zgodnie z cennikiem wykonawcy;
- dostęp do Internetu w technologii GSM, UMTS i LTE i obustronną transmisją danych – bez limitów;
- bezpłatne inicjowanie połączeń telefonicznych;
- korzystanie z odsłuchiwania poczty głosowej;
- oczekiwanie na połączenie;
- powiadomienie poprzez SMS o próbie połączenia;
- przesyłanie w ramach abonamentu szczegółowych rachunków w formie elektronicznej;
- umożliwienie czasowej blokady kart SIM w przypadku zgłoszenia kradzieży lub zaginięcia;
- Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby „opiekuna” odpowiedzialnego za bezpośredni kontakt z Zamawiającym, dostęp do infolinii 24/7/365 oraz możliwość do zarządzania kontem on-line;
- blokowanie przychodzących SMS-ów reklamowych i premium;
- wszelkie dodatkowe płatne usługi wymagają pisemnej zgody zamawiającego.
4) Zamawiający będzie mógł korzystać z usług niewymienionych w opisie zamówienia, a
oferowanych przez wykonawcę.
5) Wykonawca dokona bezpłatnego przeniesienia i aktywacji numerów telefonicznych
przydzielonych przez dotychczasowego operatora zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr. 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). Przeniesienie przydzielonego numeru telefonicznego nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 3 godziny, pomiędzy godziną 0:00 a godziną 3:00, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 1670). Rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach wszystkich kart SIM musi nastąpić w dniu zaprzestania świadczenia tych usług przez obecnego operatora obsługującego Zamawiającego. Ostatnim dniem świadczenia usługi przez dotychczasowego operatora jest 31.01.2020r. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest na minimum 7 dni roboczych, przed wygaśnięciem obecnie obowiązującej umowy, dostarczyć zamawiającemu karty SIM oraz zapewnić aktywację tych kart od dnia 01.02.2020 r. od godziny 00:00
6) Na okres 3 miesięcy przed zakończeniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego
powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Karty SIM
1) Ilość aktywnych kart SIM Zamawiającego – 80 szt;
2) Dostarczenie nowych kart SIM z nowym numerem szacunkowo około 10szt;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub odstąpienia od dodatkowych szacunkowych
aktywacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu;
4) Karty SIM powinny być dostarczone w opakowaniu uniemożliwiającym ich uszkodzenie;
5) Dostarczone karty SIM powinny być zabezpieczone kodem PIN przed uruchomieniem;
6) W czasie trwania umowy Zamawiający otrzyma bezpłatnie duplikaty kart SIM oraz aktywację kart
SIM. Wykonawca dostarczy duplikaty kart SIM w ciągu maksymalnie 72 godzin;
7) W ramach umowy wykonawca zapewni pakiet danych w ilości minimum 200GB rozłożony na
wszystkie numery abonenckie z możliwością ustalania limitu danych oraz modyfikacji tych
limitów dla poszczególnych kart SIM.
- Aparaty telefoniczne
- W cenę abonamentu powinien być wliczony koszt zakupu telefonów jak poniżej:
- Samsung Galaxy S10 – 2szt
- Samsung Galaxy Note 10 – 1szt
- Samsung Galaxy A10 – 22szt
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych modeli telefonów;
- Wraz z formularzem oferty Wykonawca dostarczy aktualny cennik aparatów telefonicznych operatora;
- Ponadto Zamawiający zastrzega iż zakup telefonów odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie
z aktualnymi potrzebami Zamawiającego przez cały okres trwania umowy do wysokości budżetu jaki
zostanie określony zgodnie z ofertą. Zakup telefonów będzie się odbywał po cenach zgodnie z
cennikiem operatora obowiązującym w danym dniu;
- Dostarczone telefony mają być w kompletach handlowych producenta wraz z akcesoriami oraz
instrukcją w języku polskim;
- Wykonawca dostarczy aparaty telefoniczne gotowe do pracy, pochodzące z bieżącej produkcji oraz
posiadające zainstalowane oprogramowanie;
- Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe telefony komórkowe z gwarancją producenta na dany
produkt. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia wystawienia faktury na sprzęt;
- Koszt zakupu jednego telefonu nie może przekroczyć 1,00 zł netto.
III. Miejsce i termin składania ofert
Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę prosimy przesłać lub dostarczyć na załączonym Formularzu ofertowym na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, faksem (nr 32 277-11-25) drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..:
Termin składania ofert do 29.11.2019 r do godz. 12 00
Zmiana terminu składania ofert ze względu na pytania od Wykonawcy. Termin wydłużono do 03.12.2019 do godziny 10:00.
Wymagany termin związania ofertą: 30dni.
III. Rozstrzygnięcie postępowania
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie złożenia nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia;
- W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jednakże ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności należy wyłącznie do decyzji Zamawiającego.
- Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
- Forma i sposób dokonania płatności:
Podstawą zapłaty wynagrodzenia będzie comiesięczna faktura Vat. Płatność każdorazowo będzie następować w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze Vat.
- Termin realizacji zamówienia: 01.02.2020 – 31.01.2022
VII. Ochrona danych osobowych:
W przypadku złożenia oferty Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) - wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia tegoż postepowania. Nie jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do podania swych danych osobowych. Jednakże konsekwencją nie podania tych danych będzie odrzucenie Pani/Pana oferty, co z góry wyklucza ewentualne podpisanie z Panią/Panem umowy. Jeżeli złoży Pani/Pani ofertę to administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z siedzibą przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu. Kontakt do inspektora ochrony danych Zamawiającego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub w oparciu o obowiązujące u Zamawiającego procedury. Decyzje, w oparciu o podane przez Panią/Pana dane, nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe będą przechowywane do przedawnienia ewentualnych roszczeń, wykonania obowiązków archiwalnych i wynikających z przepisów prawa. Po złożeniu oferty będzie Pani/Pan mieć prawo żądania dostępu do swych danych osobowych; ich sprostowania, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO). Będzie Pani/Pan również mieć prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych w każdym przypadku zaistnienia podejrzenia że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W zakresie określonym w art. 17 ust. 3 lit. d) oraz e) RODO nie będzie Pani/Panu przysługiwać prawo do usunięcia danych osobowych. Uwaga: Punkt ma zastosowanie jeśli oferent jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub działa przez pełnomocnika będącego osobą fizyczną lub członków organu zarządzającego będących osobami fizycznymi.
Uwagi:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.
- W przypadku otrzymania dwóch takich samych ofert Zamawiający wezwie oferentów do ponownej weryfikacji złożonych ofert z możliwością ich zmiany.
- Dopuszcza się możliwość podpisania umowy wg wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę z zastrzeżeniem zapisów niniejszego zamówienia.
Sprawę prowadzi:
- Michał Maksalon 728 406 115
Do pobrania:
1. Zapytanie ofertowe 21/11/2019
2. Formularz oferty 21/11/2019
3. Pytania od wykonawcy 26/11/2019