ZAPYTANIE O USTALENIE SZACUNKOWEJ WARTOŚCI ZAMÓWIENIA postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty służącej do określenia szacunkowej wartości zamówienia, obejmującej realizację zamówienia pn.:
„Awaryjny przegląd i naprawa układu kompensacji mocy biernej”
- Opis przedmiotu zamówienia:
W związku z awarią układu kompensacji mocy biernej w obiekcie zlokalizowanym w Zabrzu przy ul. Mochnackiego 12, konieczne jest zlecenie usługi obejmującej wskazanie przyczyny powstania niewłaściwego poziomu kompensacji, przeprowadzenie analizy skuteczności jego działania, a w razie potrzeby również wymieniana podzespołów niespełniających wymaganych parametrów, oraz ponowne uruchomienie układów wraz z ustawieniem właściwych progów działania kompensatora. Układ składa się z siedmiu kondensatorów 25 kvar / 690 V.
- Istotne warunki zamówienia:
- Wykonawca musi posiadać:
- niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
- potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu umowy (na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień
– tj. co najmniej 3 podobnych zamówień).
- Zamówienie dotyczy przyłącza w Zabrzu przy ul. Mochnackiego 12, które wyposażone
jest w układ kompensacji mocy biernej, na który składa się regulator i baterie kondensatorów
(7 szt.) włączonych do sieci 400 V.
- Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wstępnej weryfikacji układu kompensacji na etapie zapytania, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie oraz ustaleniu terminu spotkania w miejscu realizacji zamówienia.
- Pomiar rozliczeniowy energii elektrycznej dla tego przyłącza odbywa się na średnim
napięciu 6 kV..
- W ramach zlecenia wykonawca zrealizuje kompleksową usługę obejmującą: wskazanie przyczyny powstania niewłaściwego poziomu kompensacji, przeprowadzenie analizy skuteczności jego działania, a w razie potrzeby również wymiany podzespołów niespełniających wymaganych parametrów, oraz ponowne uruchomienie układów wraz z ustawieniem właściwych progów działania kompensatora.
- Z przeprowadzonych pomiarów i analizy stanu istniejącego Wykonawca zobowiązany będzie
do sporządzenia protokołu, który wskazywać będzie przyczynę powstania awarii oraz przedstawi zalecenie co do dalszych czynności naprawczych.
- Układ kompensacji mocy biernej powinien zapewniać wymagany poziom współczynnika mocy który określony został następująco: tgϕ < 0,4, przy mocy biernej pobieranej przez odbiorniki zainstalowane w obiektach w każdych warunkach obciążenia.
- Układ powinien być ustawiony w sposób, który zapobiegnie przekompensowaniu mocy biernej pojemnościowej w okresie rozliczeniowym (1 miesiąc kalendarzowy).
- W przypadku konieczności wymiany któregokolwiek z podzespołów, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego, a wszelkie koszty z tym związane leżeć będą po stronie Wykonawcy.
- Wszelkie wymiany wiązać się będą ponadto z zapewnieniem gwarancji dla tych elementów, zgodnie z gwarancją producenta oraz wymaganych dokumentów technicznych takich jak DTR, certyfikaty itp.
- Po zakończonej realizacji zamówienia może być konieczne ponowne przeprowadzenie pomiarów urządzenia.
- Przedmiot zamówienia odebrany zostanie jednorazowo i potwierdzony w formie protokołu odbioru końcowego, na który składać się będzie weryfikacja parametrów pracy przyłącza.
- Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
III. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
- Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w maksymalnym terminie 20 dni od daty zlecenia realizacji zamówienia.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do dnia 22.10.2019 r.
Ofertę prosimy dostarczyć na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) pod adres Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, faksem nr tel. 32/277-11-25 lub drogą elektroniczną w formie skanu pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W korespondencji proszę posługiwać się dopiskiem sygnatury sprawy MGW.DA.3641.210.20.1.2019.MW.
Do pobrania:
1. Zapytanie o ustalenie szacunkowej wartości zamówienia 16/10/2019