MGW.DI.271.2.2024.WU Zabrze, dnia 24.01.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty na realizacje zamówienia pn.:
„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb MGW”
Postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Ofertę prosimy przesłać :
pocztą na adres – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze,
lub pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert : do 31.01.2024 r. godzina 14:00
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem rozeznania cenowego jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Termin realizacji zamówienia:
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
- Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w ciągu 7 dni od powiadomienia drogą telefoniczną/e-mail przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy.
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
Wymagania Zamawiającego dotyczące części zamiennych:
- Zamawiający wymaga, aby oferta uwzględniała dostawę nowych oraz odbiór zużytych tonerów.
- Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. Ilości wskazane w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia wszystkich pozycji wymienionych w ofercie.
- Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie materiałów nowych.
- Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów tzw. regenerowanych.
- Cennik powinien zawierać ceny jednostkowe oraz wartości netto i brutto.
- Dostawy przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane w godzinach pomiędzy 7:00 a 15:00 w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Cena i warunki płatności za usługi objęte zakresem oferty
- Podane ceny będą obowiązywały przez cały rok 2024 w przypadku wyboru Wykonawcy.
- Warunki płatności: faktura – po wykonaniu dostawy
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru na własny koszt, własnym środkiem transportu w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 15:00.
Osoba do kontaktu:
Wojciech Uberna tel. 728 406 118 / (32)630 30 91 wew. 2004
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100% (najniższa zaoferowana cena).
Załączniki: