Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
„Projekt, wykonanie i dostawa zestawu łodzi dla Muzeum Górnictwa Węglowego
w Zabrzu”.
Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych. Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu ustalenia wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia, które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja zadania polega na :
Zadanie nr 1 - opracowaniu projektu wykonawczego (wraz z kosztorysem) zestawu składającego się z dwóch sprzężonych ze sobą łodzi przeznaczonych do przewozu ludzi,
Zadanie nr 2 - wykonanie projektu wraz z opracowaniem niezbędnej technologii i infrastruktury wodowania i wyciągania łodzi w celach konserwacyjnych na terenie Portu
Sztolnia w rejonie ulicy Miarki w Zabrzu wraz z opracowaniem kosztorysu,
Zadanie nr 3 - wykonanie zestawu łodzi na podstawie w/w projektu, a następnie transport i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (wraz z wodowaniem).
Przedmiotowy zestaw łodzi musi spełniać następujące założenia:
- orientacyjne wymiary zestawu łodzi dostosowane do wyrobiska:
długość całkowita zestawu łodzi – max 13 m,
długość konstrukcyjna zestawu łodzi – max 12 m,
szerokość konstrukcyjna – max 1,10 m,
wysokość burty od lustra wody – max 0, 30m,
całkowita wysokość łodzi – max 0,90 m,
głębokość koryta wodnego - min 0,75m.
- parametry łodzi:
dopuszczalna ilość pasażerów – 20 osób,
załoga łodzi – 2 osoby (sternik + przewodnik),
siedzenia sternika wraz z oparciem mają być zabudowane na wprost do kierunku jazdy,
łodzie powinny być wykonane z materiału odpornego na uderzenia, otarcia i kwaśną wodę ,
siedzenia łodzi powinny być wykonane z materiału wodoodpornego, łatwego do czyszczenia,
możliwość szybkiego demontażu siedzeń w celu przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, uwzględniając dźwigi dla osób niepełnosprawnych zabudowane w portach,
kadłub łodzi pełny,
w celu stabilizacji łodzi dopuszcza się zabudowę płóz,
możliwość uprawnienia zestawu łodzi do jazdy z każdej strony,
musi mieć możliwość pływania w przód i w tył z pełnymi parametrami (brak możliwości zmiany kierunku poprzez zawracanie),
- parametry napędu:
prędkość zestawu - max. 3,6 km/h przy pełnym obciążeniu,
silniki elektryczne, które pozwolą na nieprzerwaną eksploatację przez okres min. 12 godzin,
silniki chłodzone powietrzem,
zasilanie silnika musi mieć płynną regulację obrotów,
zasilanie silników napięciem 12V lub 24V,
możliwość szybkiej wymiany silnika,
w przypadku zastosowania wału napędowego przechodzącego przez kadłub łodzi należy przewidzieć zabudowę grodzi odcinającej komorę silnika od pozostałych części kadłuba napędu,
- zasilanie:
zasilanie zestawu łodzi winno być oparte na baterii akumulatorów o pojemności min. 230 Ah 12V połączonych w taki sposób aby uzyskać napięcie robocze do zasilania silnika i napięcie sterowania,
baterie akumulatorowe powinny posiadać:
• min. 800 cykli ładowania,
• 5 letni okres gwarancji,
• małą wagę,
• możliwość szybkiego ładowania,
oświetlenie i sprzęt audio ma być zabudowany z każdej strony łodzi
ciągły pomiar parametrów stanu naładowania baterii akumulatorów zabudowany przy stanowisku sternika,
- urządzenia do ładowania baterii akumulatorowych:
należy przewidzieć dostawę urządzeń do ładowania baterii akumulatorów zabudowanych w łodziach,
przedmiotowe urządzenia muszą posiadać możliwość szybkiego i normalnego ładowania baterii akumulatorów,
poprzez jeden wtyk muszą mieć możliwość ładowania całego zestawu (na dwóch łodziach) baterii akumulatorów.
W ramach realizacji zadania nr 2 należy uwzględnić przygotowanie projektu niezbędnej technologii i infrastruktury wodowania i wyciągania łodzi w celach konserwacyjnych na terenie Portu Sztolnia w rejonie ulicy Miarki w Zabrzu, a realizując zadania nr 1 i 3 należy uwzględnić także ocenę zgodności i wydanie certyfikatu CE dla produktu, wydaną przez właściwą jednostkę certyfikującą.
W kosztorysie należy uwzględnić wykonanie wszystkich niezbędnych prac przy łodziach oraz przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej projektowanego zestawu, wraz z przygotowaniem wszelkich dokumentów niezbędnych do oddania do ruchu układu transportu ludzi i materiałów zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie wytycznymi i przepisami.
Jeżeli do realizacji zadania będą potrzebne jakiekolwiek uzgodnienia, pozwolenia lub decyzje jednostek nadzoru to wszystkie koszty i formalności z tym związane są po stronie Wykonawcy,
w odniesieniu do wszystkich zadań wynikających z poniższego zapytania o cenę.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych z rozbiciem na zadania.
Projekt zestawu łodzi winien być na bieżąco konsultowany i uzgadniany z upoważnionym przedstawicielem MGW w Zabrzu w zakresie technicznym i merytorycznym.
Termin związania ofertą wynosi 180 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
Termin realizacji zamówienia: do 3 tygodni od otrzymania zlecenia w przypadku zadania nr 1,
do 3 tygodni od otrzymania zlecenia w przypadku zadania nr 2,
i do 25 tygodni od otrzymania zlecenia w przypadku zadania nr 3.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 11. 12. 2023r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć:
a) osobiście na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze
b) za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: j.w.,
c) e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Pan/Pani Paweł Kulik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 326303091 w. 6612 lub 6613.
Załączniki: