Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenia wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia,
które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
W/w przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie (na żądanie Zamawiającego) inspekcji serwisowych elementów pracujących w systemie zasilania, sterowania oraz dystrybucji cieczy w systemie układu przeciwpożarowego zabudowanego w rejonie szybu „Carnall”, wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej oraz wyrobiskach Skansenu Górniczego „Królowa Luiza” w Muzeum Górnictwa Węglowego
w Zabrzu.
Zamówienie będzie obejmować świadczenie usług serwisowych, usuwanie awarii i wymianę części eksploatacyjnych zgodnie z DTR producenta. Wynagrodzenie za wykonane naprawy i serwisy oraz wszelkie niezbędne materiały potrzebne do naprawy i serwisów rozliczane będą zgodnie z aktualną ceną zakupu powiększoną o 7% narzutu oraz wypracowaną ilość roboczogodzin na podstawie załączonej do protokołu inspekcyjnego wyceny.
W przypadku konieczności naprawy lub wymiany poszczególnych części składowych każdorazowo wymagany będzie do przedstawienia protokół z wyceną kosztów naprawy i usunięcia awarii przedmiotowego urządzenia pracującego w powyższym systemie.
Wykonanie powyższej inspekcji odbędzie się w terminie i miejscu uzgodnionym z upoważnionym przedstawicielem MGW w Zabrzu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na powyżej opisany przedmiot zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi posiadać:
• niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
• potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia (Oferent zobowiązany jest dostarczyć referencje potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia
w wykonywaniu tego rodzaju zamówień na kwotę min. 5 tys. zł netto),
• okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia (wymienione części oraz naprawy) nie może być mniejszy niż 12 miesięcy,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Istotne warunki zamówienia (jeśli dotyczy):
Okres obowiązywania podpisanej umowy: od momentu podpisania do 31. 01. 2023r.
Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
4. Termin realizacji szczegółowych zleceń: maksymalnie do 7 dni.
Załączniki: