ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych przenośnych kontenerów socjalnych wraz z wyposażeniem”
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż przenośnych kontenerów w ilości 3 sztuk wraz z wyposażeniem, w zabudowie modułowej z przeznaczeniem na zaplecze socjalne.
- Istotne warunki zamówienia.
- Podłączenie zestawu kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji po stronie Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy niezbędną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia , w terminie do 14 dni od podpisania umowy, umożliwiającą Zamawiającemu zgłoszenie obiektu w procesie uzyskania pozwolenia na budowę.
3. Zamawiający we własnym zakresie, po uzyskaniu od Wykonawcy dokumentacji technicznej, uzyska niezbędne pozwolenia i decyzję do posadowienia kontenerów w miejscu wskazanym jako miejsce dostawy. - Wyposażenie zestawu socjalno-sanitarnego.
- Dostarczenie dokumentacji powykonawczej dot. przedmiotu zamówienia.
- Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze nie mniejszym niż 4 lata (48 miesięcy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przystąpi do usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji w terminie do 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
- Wymagane parametry i wyposażenie techniczne
Wymiary pojedynczego modułu:
- Długość zewnętrzna – min. 6 000 mm max. 6 250 mm
- Szerokość zewnętrzna – min. 2 400 mm max. 2650 mm
- Wysokość zewnętrzna – min. 2 800 mm
- Wysokość wewnętrzna – min. 2 340 mm
Konstrukcja:
- Konstrukcja stalowa spawana (podłoga, słupy) pokryte powłoką antykorozyjną
Kolor zewnętrzny z palety RAL 7035 jasnoszary lub zbliżony (dopuszczalna różnica w odcieniu po ustaleniu z zamawiającym)
- Odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV wewnątrz słupów narożnych
- Budowa ścian kontenera sanitarnego odporna na wilgoć, łatwo zmywalna
Podłoga:
- Blacha ocynkowana trapezowa
- Wełna mineralna o grubości 60mm / 100 mm
- Panele z płyty wiórowej o grubości 20-22 mm, odporne na powstawanie wilgoci
- Wykładzina PCV grubości 1,5mm / 2mm
Stropodach:
- Blacha ocynkowana
- Płyta wiórowa grubości 12mm
- Wełna mineralna o grubości 100 mm
- Folia paroizolacyjna
Okna:
- Okna PCV, Część sanitarna: białe rozwieralno – uchylne, o wymiarach 650mmx750mm (tolerancja na długości i szerokości 150 mm) – 2 sztuki
- Okna PCV, Część socjalna: białe rozwieralno – uchylne, o wymiarach 945x1200mm (tolerancja 150mm) – 4 sztuki
Drzwi:
- Zewnętrzne, w kolorze kontenera jednoskrzydłowe stalowe sztuk 1
- Wewnętrzne, w kolorze białym, jednoskrzydłowe płycinowe sztuk 2
( wejście do części z łazienkami, wejście do części z toaletami ) - Wewnętrzne łazienkowe, białe sztuk 2 ( wejście do WC )
Ściany działowe:
- Wewnętrzna ściana działowa (dzieląca kontener sanitarny na pół)
- Ścianka działowa pomiędzy pisuarem a umywalką w części z toaletami
- Ścianki działowe WC
- kolor wewnętrznych ścian kontenera socjalnego według palety RAL
Instalacje:
1) Elektryczna:
a) przyłącze elektryczne z wpustami CEE, ze skrzynką rozdzielczą
b) elektryka – Norma VDE ( 400V/32A/5-biegunowy )
- c) standardowa ilość gniazdek i oświetlenia stosowana w przeliczeniu na 1 moduł
2) Wodno-Kanalizacyjna:
a) instalacja wodna wykonana z rur PP
b) Ścieki odprowadzane w kontenerze przy użyciu rur z tworzywa sztucznego DN 50, DN 100 i DN 125, przeprowadzane z boku przez ścianę kontenera.
Wyposażenie części sanitarnej:
- umywalka ceramiczna, biała, z baterią minimum 500 x 400 mm – 3szt.
- część WC z muszlą klozetową wraz z deską sedesową i uchwytem na papier – 2szt.
- pisuar ze spłuczką – 1szt.
- kabina prysznicowa GFK z baterią prysznicową – 2szt.
- podgrzewacz wody 300 l – 1szt.
- zawór redukcyjny – 1szt.
- wentylator wyciągowy, nie mniejszy niż 150m3 – 2szt.
- ogrzewacz przewiewowy 2kW – 2szt.
- konwektor elektryczny 2kW – 2szt.
Wyposażenie części socjalnej:
- Szafka socjalna 4-skrytkowa metalowa, wyposażona w zamki szyfrowe w zestawie z kluczem master o wymiarach
1800x600x500mm (wys. x . szer. x gł.) – 10szt.
- Ławka socjalna: stelaż metalowy malowany proszkowo, siedziska drewniane długości 2m – 5 szt.
- Konwektor elektryczny 2kW ( ilość dopasowania do modułu socjalnego (rys2i3)) – 2szt.
- Miejsce dostawy, rozładunku i montażu kontenerów
Zabrze, ul. Mochnackiego 12, 41-800 Zabrze „Park 12 C”, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dostawy, rozładunku i montażu po stronie Wykonawcy. - Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. - Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia do dnia 15.12.2020 r. - Kryteria oceny ofert – cena: 100%
Wartość netto kompletnego przedmiotu zamówienia.
(Zakup, dostawa, montaż, wyposażenie) - Termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do dnia 9.10.2020r. do godz. 1200
- Dokumenty składane wraz z ofertą:
- Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza ofertowego będącego załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego – załącznik numer 1.
- Ochrona danych osobowych:
W przypadku złożenia oferty Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) - wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia tegoż postepowania. Nie jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do podania swych danych osobowych. Jednakże konsekwencją nie podania tych danych będzie odrzucenie Pani/Pana oferty, co z góry wyklucza ewentualne podpisanie z Panią/Panem umowy. Jeżeli złoży Pani/Pani ofertę to administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z siedzibą przy ul. Georgiusa Agricoli 2 w Zabrzu. Kontakt do inspektora ochrony danych Zamawiającego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub w oparciu o obowiązujące u Zamawiającego procedury. Decyzje, w oparciu o podane przez Panią/Pana dane, nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe będą przechowywane do przedawnienia ewentualnych roszczeń, wykonania obowiązków archiwalnych i wynikających z przepisów prawa. Po złożeniu oferty będzie Pani/Pan mieć prawo żądania dostępu do swych danych osobowych; ich sprostowania, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO). Będzie Pani/Pan również mieć prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych w każdym przypadku zaistnienia podejrzenia że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W zakresie określonym w art. 17 ust. 3 lit. d) oraz e) RODO nie będzie Pani/Panu przysługiwać prawo do usunięcia danych osobowych. Uwaga: Punkt ma zastosowanie jeśli oferent jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub działa przez pełnomocnika będącego osobą fizyczną lub członków organu zarządzającego będących osobami fizycznymi.
Uwagi:
Ofertę prosimy przesłać lub dostarczyć na załączonym Formularzu Ofertowym na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze, lub drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Muzeum zastrzega sobie prawo nie skorzystania z otrzymanych ofert lub ich negocjowanie.
Muzeum dopuszcza wizję lokalną w miejscu docelowym dla przedmiotu zamówienia, przez cały okres składania ofert po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą prowadzącą sprawę w godzinach 7:30 – 14:30.
Sprawę prowadzi: Piotr Szołtysek tel.: +48 530 686 772
Załączniki: