ZPP/39/MGW/2019 Zabrze, dnia 21.01.2019 r.
MGW.DI.271.1.2019.WU
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, realizując zasadę konkurencyjności zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia oferty cenowej na
- Ricoh MPC2051
- Ricoh MP2000 2 szt.
- Ricoh MPC2030
- Ricoh MPC2003 2 szt.
- Ricoh MPC2011 2 szt.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1020 z późn. zm.) zwanej dalej „Pzp”, do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów przytoczonej ustawy.
Ofertę prosimy przesłać :
pocztą na adres – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze,
lub faxem na nr 32 277-11-25,
lub pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert : do 21.01.2018 r. godzina 14:00
Termin realizacji zamówienia:
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
- Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w ciągu 7 dni od powiadomienia drogą telefoniczną/e-mail przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy.
Wymagania Zamawiającego dotyczące części zamiennych:
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
- Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych części.
- Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych pod warunkiem zagwarantowania tych samych parametrów techniczno – jakościowych, co określa klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności.
- Oferowane części zamienne muszą posiadać oznaczenia produktu, oraz posiadać co najmniej 12-miesięczną gwarancję.
- Dla każdej części zamiennej (oryginalnej lub równoważnej) powinna być podana tylko jedna cena. Wykonawca nie może zaoferować części zamiennej oryginalnej i równoważnej – powinien podać tylko jedną wersję.
- Cennik powinien zawierać ceny jednostkowe oraz wartości netto i brutto.
- Usługi i naprawy stanowiące przedmiot zamówienia mogą być wykonywane wyłącznie po zgłoszeniu awarii lub przeglądu przez przedstawiciela Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia w godzinach pomiędzy 7:00 a 15:00 w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw dopuszcza się, w uzgodnieniu z Zamawiającym przedłużeniu terminu wykonania usługi.
Cena i warunki płatności za usługi objęte zakresem oferty
- Podane ceny będą obowiązywały przez cały 2019 rok dla wykonywania kompleksowego serwisu technicznego kserokopiarek, według zgłaszanych na bieżąco potrzeb ich wykonania.
- Warunki płatności: faktura – po wykonaniu usługi
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru na własny koszt, własnym środkiem transportu w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 15:00.
Osoba do kontaktu:
Wojciech Uberna tel. 728 406 118 / (32)630 30 91 wew. 2000
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100% (najniższa zaoferowana cena).
1. Zapytanie ofertowe 21/01/2019