MGW.TM.711.43.2018.1.JM ZPP/663/2018 |
Zabrze, dnia 19. 11. 2018r. |
ZAPYTANIE OFERTOWE
postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia pn.:
„Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych, usuwanie awarii maszyn wyciągowych szybu „Guido” i szybika „Guido” oraz aparatu rejestrującego RG-1 szybu „Kolejowy” w okresie od 01. 02. 2019 ÷ 31. 12. 2021r.”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych, utrzymywanie całodobowego pogotowia awaryjnego oraz usuwanie awarii maszyn wyciągowych szybu i szybika w zakresie:
Szyb „Kolejowy”:
- - przeprowadzanie półrocznego przeglądu aparatu rejestrującego RG-1.
Szyb „Guido” i Szybik „Guido”:
- - wymiana oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych zgodnie z DTR producenta.
Serwis całodobowy:
- - aparatu rejestrującego i układu kontroli prędkości dla maszyny wyciągowej szybu „Kolejowy”,
- - maszyny wyciągowej i układu sygnalizacji szybowej szybu „Guido”,
- - maszyny wyciągowej i układu sygnalizacji szybowej szybika „Guido”.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminach ustalonych z Zamawiającym, a kwota wynagrodzenia ujęta w umowie będzie zawierała wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca musi posiadać:
- niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
- autoryzację (producenta układu elektrycznego zasilania, sterowania i sygnalizacji szybowej maszyny wyciągowej B-1200/AC - 2 m/s górniczego wyciągu szybowego szybu i szybika „Guido” oraz rejestratora RG-1) na wykonywanie przedmiotu zamówienia oraz doświadczenie w serwisowaniu tego typu urządzeń,
- potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu umowy (na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień).
Wykonawca winien złożyć ofertę, w której udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę oraz wymienione podzespoły na okres minimum 12 miesięcy. W okresie trwania umowy obowiązujące ceny nie ulegną zmianie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od ostatniego dnia miesiąca, w którym można składać oferty.
- Termin realizacji zamówienia:
Data rozpoczęcia prac uzgodniona zostanie pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego i Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Czas realizacji zamówienia 01. 02. 2019r. ÷ 31. 12. 2021r.
- Kryteria oceny ofert:
Lp. |
KRYTERIUM: |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena |
95 % |
95 |
2. |
Czas trwania gwarancji |
5% |
5 |
Razem: |
100 % |
100 |
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium nr 1 – CENA:
- W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto |
|||
Ilość punktów badanej oferty |
= |
----------------------------------------------- |
x 100 pkt x 95% |
cena badanej oferty brutto |
Kryterium nr 2 – DŁUGOŚĆ GWARANCJI:
- Oferty (zawierające deklarowany termin gwarancji w miesiącach) oceniane będą wg punktacji podanej poniżej:
Długość terminu gwarancji |
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „długość gwarancji” |
24 i więcej |
5 |
20 ÷ 23 |
4 |
16 ÷ 19 |
2 |
12 ÷ 15 |
0 |
UWAGA: zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu termin gwarancji na wykonane usługi |
należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej: do dnia 03. 12. 2018r. do godz. 1000
Uwagi:
Ofertę prosimy przesłać lub dostarczyć na załączonym Formularzu ofertowym na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze lub drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sprawę prowadzi:
mgr inż. Janusz Miś, tel.: 326303091 w. 5545
Będzie wymagane podpisanie umowy TAK / NIE