ZPP/2121/MGW/2016
Zabrze, dnia 29.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej obejmującej zakup, wyposażenie i posadowienie we wskazanym miejscu wiaty/pawilonu handlowego wraz z wykonaniem niezbędnych - z punktu widzenia zaplanowanej w nim działalności – instalacji umożliwiającej m.in. sprzedaż produktów spożywczych, który będzie zgodny z nw. opisem:
- Wiata/pawilon handlowy z otwieranym lub uchylanym oknem sprzedażowym oraz ladą umieszczoną na wysokości okna od zewnątrz. Drzwi wejściowe z boku, tylko dla personelu obsługującego. Wymiary domku nie mniejsze niż: 3 x 4 m.
- Ściany zewnętrzne wykonane z drewna - malowane 3x, dach pokryty blachą dachową (analogicznie do istniejących na terenie Inwestora stanowisk grillowych), ściany ocieplane (10 cm). Ściany wewnętrzne i podłoga wykonana z boazerii panelowej (drewno).
- Wiata/pawilon wizualnie możliwie jak najbardziej wpasowany do istniejącego otoczenia wiat grillowych, budynku obsługi ruchu turystycznego itp.
- Wiata zlokalizowana w pobliżu stanowisk grillowych, służyć będzie drobnej sprzedaży pamiątek oraz produktów żywnościowych typu: zimne napoje z lodówek, sprzedaż piwa z nalewaka (rollbar), sprzedaż ciepłych napoi, sprzedaż lodów, słodyczy, kiełbas na grilla.
- Wiata musi zostać wyposażona w wewnętrzną instalację elektryczną i sanitarną oraz umożliwiać ustawienie rollbaru na blacie wewnątrz domku oraz lodówek w pawilonie jak i poza nim.
- Wyposażenie wewnętrzne wiaty/pawilonu musi obejmować:
- oświetlenie wewnętrzne wiaty/pawilonu,
- zlew dwukomorowy z baterią,
- umywalkę z baterią,
- blat roboczy (może być połączony ze zlewem dwukomorowym wpuszczanym w blat) oraz posiadać otwór na montaż nalewaka do piwa (rollbar),
- stanowisko sprzedażowe w formie blatu/stołu przy oknie sprzedażowym,
- półkę sprzedażową służącą jako ekspozytor pamiątek (np. w formie poziomej półki w oknie sprzedażowym w którym eksponowane będą pamiątki lub w innej formie uzgodnionej z Zamawiającym).
- Wiata musi zapewniać podstawowe warunki bezpieczeństwa oraz sanitarne umożliwiające – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – pozyskanie przez Zamawiającego stosownych zgód i pozwoleń na prowadzenie ww. opisanej działalności.
- Wiata/pawilon zostanie posadowiony w Parku C12 przy ul. Sienkiewicza, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
- Wita/pawilon ma pełnić funkcję wielosezonowego stanowiska sprzedażowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Zakup wiaty/pawilonu handlowego wraz z wyposażeniem zgodnie z wymogami Zamawiającego.
- Sporządzenie dokumentacji technicznej oraz aktualizację planu zagospodarowania – zgodnie
z obowiązującym prawem budowlanym. - Wykonanie i wymaganych instalacji oraz posadowienie wiaty/pawilonu zgodnie z wytycznymi producenta w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Termin realizacji:
- Całość zamówienia powinna zostać wykonana nie później niż do dnia 5 czerwca br. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozwolenia użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
- Termin odbioru przedmiotu zamówienia powinien umożliwiać Zamawiającemu uruchomienie wiaty/pawilonu w terminie do dnia 10 czerwca br. oraz uzyskania pozytywnej opinii sanitarnej.
- Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zakończenia robót.
Postanowienia przyszłej umowy:
- Podstawą przystąpienia przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia będzie przekazanie zatwierdzonej przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji w formie papierowej (4 egzemplarze) i elektronicznej (2 egzemplarze) oraz złożenie przez Wykonawcę kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę (Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stosowne potwierdzenie).
- Zamawiający dokona weryfikacji złożonej przez Wykonawcę dokumentacji pod kątem ilościowym i merytorycznym w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji oraz przedłoży potwierdzenie złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.
- Podana przez Wykonawcę kwota wynagrodzenia obejmować będzie wszystkie koszty, niezbędne z punktu widzenia prawidłowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w przedmiot zamówienia na każdym etapie prac.
- Zapłata wynagrodzenia odbędzie się jednorazowo w terminie 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury VAT.
Zmiany w umowie:
- Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania terminu realizacji umowy w przypadkach:
- Wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności wynikających z konieczności pozyskania dodatkowych dokumentów, zgód/pozwoleń wymaganych przepisami prawa lub specyfiką zamówienia.
- Wystąpienia niezależnych okoliczności skutkujących wydłużeniem się procedur pozyskania dokumentów, zgód/pozwoleń wymaganych złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę.
- Wystąpienia innych obiektywnych przesłanek niezależnych od żadnej ze stron umowy a uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania zakresu rzeczowego umowy, który nie wpłynie na kwotę umowną, wynikającą:
- Ze zmiany wytycznych Zamawiającego wynikających z aspektów wizualnych, estetycznych, funkcjonalnych czy technicznych, służących polepszeniu jakości przedmiotu zamówienia.
- Ze specyficznych uwarunkowań technicznych uniemożliwiających podłączenie wiaty/ pawilonu do instalacji, zgodnie z założeniami.
- Wystąpienia innych obiektywnych przesłanek niezależnych od żadnej ze stron umowy a niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji umowy.
Wycena przedmiotu zamówienia:
Kryterium oceny złożonych ofert : cena – 90%.
gwarancja powyżej 2 lat – 10%
Ofertę prosimy dostarczyć Zamawiającemu:
- Osobiście lub listownie - w formie papierowej pod adres:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze,
- Elektronicznie – w formie podpisanego skanu lub faxu pod adres:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , fax: 32 271-65-91,
Osoby do kontaktu:
- Magdalena Władowska, tel. 32 630-30-91 wew. 2129
- Kamil Kalisz, tel. 32 630-30-91 wew. 2217.
Termin dostarczenia oferty :
Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego osobiście do 2 maja 2016 r., do godz. 16:00.
Termin związania ofertą : 30 dni
Uwaga: Przesłanie oferty cenowej nie stanowi podstawy do zawarcia z Zamawiającym umowy w sprawie realizacji opisanego w niniejszym zapytaniu przedmiotu zamówienia.
Do pobrania: