Szacowanie wartości zamówienia z jednoczesnym zastrzeżeniem zawarcia umowy/wyboru oferty do realizacji.
Postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy – prawo zamówień publicznych
Niniejsze rozeznanie cenowe ma na celu ustalenie wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia. Rozeznanie cenowe może jednocześnie prowadzić do wyboru oferty najkorzystniejszej i zakupu przedmiotu rozeznania. W razie nie wybrania Wykonawcy, podmiotom uczestniczącym nie przysługuje żadne roszczenie wobec Wnioskującego.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty na realizacje zamówienia pn.:
„Najem podnośnika koszowego, minikoparki oraz specjalistycznego sprzętu budowlanego”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
„Najem podnośnika koszowego, minikoparki oraz specjalistycznego sprzętu budowlanego dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od podpisania umowy do 31.12.2024r., zgodnie z załącznikiem nr2. – Formularz Cenowy.
2. Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca będzie świadczył usługę najmu podnośnika koszowego wraz z operatorem, najmu minikoparki wraz z operatorem lub najmu sprzętu budowlanego po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego.
Cena jednostkowa roboczogodziny/doby musi zawierać wszystkie koszty w tym koszt dojazdu oraz ewentualnego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Zabrza.
Ilości roboczogodzin/dób w formularzu cenowym są podane szacunkowo. Poszczególne zamówienia będą realizowane w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z realizacją mniejszej niż szacunkowa ilość usług.
Zamawiający wymaga aby siedziba lub magazyn Wykonawcy, znajdowały się w odległości nie większej niż 25km od siedziby Zamawiającego, tj.: 41-800 Zabrze, ul. Georgiusa Agricoli 2, licząc wg wskazań licznika pojazdu, poruszającego się najkrótszą trasą.
Dla najmu specjalistycznego sprzętu budowlanego Zamawiający wymaga nie naliczania kaucji sprzętowej.
(załącznik 2 – formularz cenowy pozycje oznaczone symbolem ” * ”.)
Wykaz adresów obiektów Zamawiającego, na których przewiduje się realizację usług znajduje się w formularzu cenowym, załącznik numer 2.
Czas rozpoczęcia/zakończenia roboczogodziny/doby liczy się od momentu przyjazdu/wyjazdu sprzętu pod adres wskazany przez Zamawiającego.
3. Termin związania ofertą:
30 dni kalendarzowych liczonych od daty złożenia oferty
4. Termin realizacji zamówienia:
- 2 dni robocze od daty złożenia zlecenia drogą elektroniczną(e-mail) przez Zamawiającego.
5. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 09.02.2024r.
Załączniki:
Formularz oferty - podnośnik,minikoparka.sprzęt 31/01/2024
Oświadczenie Wykonawcy 31/01/2024
Rozeznanie cenowe - podnośnik,minikoparka,sprzęt specjalistyczny 31/01/2024
Załącznik nr 1 - Formularz oferty 31/01/2024