Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
„Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych, usuwanie awarii maszyn wyciągowych szybu „Guido” i szybika „Guido” oraz aparatu rejestrującego RG-1 szybu „Kolejowy” w okresie od podpisania umowy do 31. 12. 2024r.”
Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenie wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia,
które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych, utrzymywanie całodobowego pogotowia awaryjnego oraz usuwanie awarii maszyn wyciągowych szybu i szybika Guido” oraz Szybu „Kolejowy” w zakresie:
Szyb „Kolejowy”:
przeprowadzanie półrocznego przeglądu aparatu rejestrującego RG-1.
Szyb „Guido” i Szybik „Guido”:
wymiana oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych zgodnie z DTR producenta.
Serwis całodobowy:
aparatu rejestrującego i układu kontroli prędkości dla maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu „Kolejowy”,
maszyny wyciągowej i układu sygnalizacji szybowej szybu „Guido”,
maszyny wyciągowej i układu sygnalizacji szybowej szybika „Guido”.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminach ustalonych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, a kwota wynagrodzenia ujęta w umowie będzie zawierała wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Materiały i urządzenia użyte do napraw i konserwacji powyższych maszyn i urządzeń w ramach niniejszego postępowania winny spełniać następujące warunki techniczne:
wszystkie elementy, materiały i urządzenia muszą byś nowe, wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania w zakładach górniczych,
w/w materiały posiadać muszą wszystkie wymagane prawem dokumenty (certyfikaty, atesty, etc.),
urządzenia powyższe muszą być wyposażone (jeśli jest wymagane) w:
• tabliczkę znamionową w języku polskim,
• deklarację zgodności (w języku polskim),
• kartę gwarancyjną w języku polskim,
• dokumentację techniczno - ruchową lub instrukcję obsługi w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na przedmiot powyższego zapytania.
Realizacja powyższego w ramach realizacji umowy (na koszt i staraniem Wykonawcy) odbędzie się we wskazanych lokalizacjach w terminach uzgodnionych z upoważnionym przedstawicielem MGW w Zabrzu.
2. Warunki udziału w postępowaniu:⃰
Wykonawca musi posiadać:
• niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia – na żądanie Zamawiającego należy wykazać referencje na analogiczne zadania w okresie ostatnich dwóch lat na kwotę min. 20 000,00 złotych netto,
• potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia (na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień),
• autoryzację (producenta układu elektrycznego zasilania, sterowania i sygnalizacji szybowej maszyny wyciągowej B-1200/AC - 2 m/s górniczego wyciągu szybowego szybu i szybika „Guido” oraz rejestratora RG-1) na wykonywanie przedmiotu zamówienia oraz doświadczenie w serwisowaniu tego typu urządzeń,
• okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę na wykonaną usługę oraz wymienione podzespoły na okres minimum 12 miesięcy,
• pracowników spełniających wymagania w zakresie zatrudniania podmiotów w ruchu zakładu górniczego,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Istotne warunki zamówienia (jeśli dotyczy) ⃰
Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
4. Termin realizacji zamówienia: w okresie: od podpisania umowy do 31. 12. 2024r.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 11. 01. 2024r. do godz. 1000,
6. Ofertę należy złożyć:
a) osobiście na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze
b) za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: j.w.,
c) e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7. Na kopercie/w tytule e-maila należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Oferta dotycząca zamówienia na - Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany oleju wraz z filtrami agregatów hydraulicznych, usuwanie awarii maszyn wyciągowych szybu „Guido” i szybika „Guido” oraz aparatu rejestrującego RG-1 szybu „Kolejowy” w okresie od podpisania umowy do 31. 12. 2024r.”
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Pan/Pani Janusz Miś Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 326303091 w. 5545,
Załączniki: